ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣ
Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο δίκτυο Οικολογικά Σχολεία τα παιδιά δημιούργησαν τον δικό τους οικοκώδικα.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο δίκτυο Οικολογικά Σχολεία τα παιδιά δημιούργησαν τον δικό τους οικοκώδικα.
Την Τρίτη 14 Μαίου συμμετείχαμε στην εκδήλωση παρουσίασης των σχολικών δραστηριοτήτων που διοργάνωσε η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Κιλκίς. Θερμές ευχαριστίες στην υπεύθυνη Εκπαιδευτικών θεμάτων κα Βογιατζή Χριστοδούλα που δημιούργησε τις συνθήκες και μας έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε ιδέες με τα άλλα σχολεία του νομού, να χαρούμε τους μαθητές/ήτριες μας σε ένα νέο ρόλο, στον οποίο ανταποκρίθηκαν με επιτυχία και να αντιληφθούμε ότι η μάθηση είναι και γιορτή, χαρά, συμπόρευση και μοίρασμα.
Την Τετάρτη 24 Απριλίου τέσσερις μαθήτριες της γ΄ Γυμνασίου με την εκπαιδευτικό τους Μαγγίρα Ευαγγελία συμμετείχαν με ανακοίνωση στο Μαθητικό Συνέδριο που διοργάνωσε η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Θεσσαλονίκης με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και με θέμα την αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία. Οι μαθήτριες με εξαιρετικό τρόπο ολοκλήρωσαν τη δική τους εισήγηση, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθήσαμε τις ανακοινώσεις των άλλων σχολείων και αλληλεπιδράσαμε μαζί τους σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, όπως είναι ο εκφοβισμός και η άσκηση κάθε μορφή βίας στον χώρο του σχολείου. Ας προχωρήσουμε, λοιπόν, όλοι μαζί με σεβασμό και αλληλεγγύη και με οδηγό την τέχνη.
Στον σύνδεσμο οι εργασίες του συνεδρίου και στο 1:30:00 περίπου η δική μας παρουσίαση
Ο διεθνής προσανατολισμός στον προγραμματισμό και στην υλοποίηση των στόχων της σχολικής κοινότητας είναι η μετατροπή της σε κοινότητα μάθησης, η συνεργασία και η συμπόρευση όλων που εμπλέκονται στη σχολική κοινότητα. στο πλαίσιο αυτό συνεργαστήκαμε με διάφορους φορείς και ένας από αυτού είναι και το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς. Θερμές ευχαριστίες στην ψυχολόγο κα Γεωργακοπούλου που συνέβαλε στην επαγγελματική μας ανάπτυξη και μας θωράκισε γνωστικά και ψυχοσυναισθηματικά, ώστε να αντεπεξέλθουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον παιδαγωγικό μας ρόλο στην τάξη και στην ενίσχυση της σχέσης μας με τους μαθητές/ήτριές μας.